Caută după:

Publicitatea outdoor este o platformă pentru crearea gradului de conștientizare a unui brand și pentru creșterea vizibilității și popularității acestuia. Astfel, s-a dezvoltat o gamă largă de lucrări în domeniul publicitar, special create pentru expunerea exterioară. În ultimele decenii, publicitatea outdoor a devenit proeminentă, dar mai mult decât atât tehnologia a îmbunătățit-o și mai mult, astfel încât să puteți obține cele mai bune rezultate.

Servicii alpinism utilitar în domeniul publicitar

Societatea noastră oferă o gamă largă de servicii de montaj, reparații sau producție în domeniul producției publicitare. Mai exact:

  • montaj banner
  • montaj mesh
  • montaj window graphic
  • montaj autocolant
  • montaj și producție litere volumetrice
  • montaj și producție casete luminoase
  • înlocuire elemente casete publicitare
  • montaj printuri de mari dimensiuni
  • montaj afișaj pe unipol
  • montaj și producție rooftop
  • montaj steaguri
  • montaj proiectoare
  • montaj și producție totem publicitar
  • montaj orice tip de afișaj stradal
  • montaj casete în interiorul spațiilor comerciale sau clădirilor
  • personalizare spații comerciale
  • montaj afișe blueback
  • montaj afișe whiteback

Garantăm calitatea serviciilor noastre, optimizarea timpului de execuție, lucrând în siguranță, din coardă. Servicii la înălțime pentru clienții noștri!

Lucrări în domeniul publicitar
Lucrări în domeniul publicitar

Cele două mari avantaje ale publicității outdoor sunt:

  1. Publicitatea outdoor oferă o pânză creativă perfectă pentru companii pentru a-și transmite mesajul de marcă.
  2. În al doilea rând, publicitatea în aer liber se poate încadra în orice strategie de publicitate transformativă. Publicitatea transformativă înseamnă pur și simplu introducerea în mintea unui utilizator, a unui mesaj sau a unei imagini cu privire la avantajele diferențiale ale produsului.
Beneficiile publicității outdoor

Publicitatea în aer liber poate transmite un mesaj relevant publicului în masă / vizat cu ușurință și eficiență.
Acest mediu publicitar oferă consistență, precum și stabilitate atunci când vine vorba de difuzarea conștientizării mărcii. Este capabil să ofere mai multă claritate în ceea ce privește concentrarea mărcii.
Cu ajutorul publicității în aer liber, veți putea plasa strategic mesajul mărcii
Unul dintre cele mai mari avantaje ale publicității în aer liber este că costul CPM (cost per mia de afișări) este mult mai mic față de alte medii publicitare.

Există diferite tipuri de afișaje promoționale pe care le puteți oferi publicului. Există mai mult de 40 de tipuri de suporturi publicitare exterioare. Cele mai frecvent utilizate includ panouri publicitare, unipol-uri, afișe de mari dimensiuni, branding pe mijloacele de transport, reclame la aeroporturi, printuri de mari dimensiuni pentru clădiri, reclame pe mall-uri sau centre comerciale, window graphic pe geamuri, rooftop-uri, banerre stradale, reclame luminoase, steaguri pe stâlpi, stații de transport în comun personalizate și multe altele.
Există o mulțime de opțiuni în tipul de panou pe care îl alegeți. Puteți avea o reclamă imprimată într-o varietate de culori și dimensiuni sau o redare 3D mai strălucitoare și iluminată a reclamei, care va capta atenția pe timp de noapte.